Kami Uruskan Perancangan Pusaka,Wasiat,Hibah dan Urusan Pusaka Arwah. JANGAN TANGGUH! Hubungi kami segera!

Kes Isteri Pertama dan Isteri Lain, Bakal Isteri Lain, Madu dan Poligami

Kes Isteri Pertama dan Isteri Lain, Bakal Isteri Lain, Madu dan Poligami

Deklarasi Harta Sepencarian Assalihin
Selesaikan masalah anda dengan Wasiat dan Deklarasi Harta Sepencarian


Pernahkah anda mengalami, mendengar cerita atau ada kenalan terdekat yang sedang mengalami situasi dan kes seperti di atas?

Ya, situasi ini rumit dan mudah untuk berlaku pertengkaran. Banyak konflik dan ketidakpuashatian yang mungkin berlaku atas situasi ini. Ada yang mengaitkan dengan takdir dan tak kurang juga yang mengatakan dah jodoh.

Walau apapun alasan diberikan, saya INGIN MENASIHATI para isteri pertama agar BERSABAR dan BERTINDAK BIJAK.

Ya, anda perlu bertindak bijak. Kadang kadang ada perkara yang sudah tidak dapat diubah walau macam mana cara pun anda berusaha. Saya menasihati anda untuk melihat ke hadapan dan tidak memandang ke belakang lagi. Anak anak dan masa depan diri sendiri perlu diutamakan.

Anda mungkin dah boleh baca situasi di masa hadapan yang pastinya semakin sukar (sekarang pun dah sukar).

Muktamatkan penyelesaian masalah anda dengan Wasiat dan Deklarasi Harta Sepencarian. Anda tidak perlu risau tentang, isteri kedua memohon hak anda. Ia tidak boleh dicabar oleh pembahagian Faraid.

Bijak kan?

Tetapkan hak anda secara HITAM PUTIH dan jadikan aset utama seperti rumah tempat tinggal atau tanah berharga atau saham Unit Trust atau apa sahaja yang berharga tinggi sebagai pelan B untuk menjamin masa depan anda dan anak anak.

Sudah banyak kes sebenar di mana isteri kedua menuntut harta yang hanya dimiliki secara bersama oleh suami dan isteri pertama. Namun akhirnya isteri kedua berjaya, dan isteri pertama hanya mampu akur dan berserah.

Ada juga yang hanya menelan air liur kerana hampir semua harta telah ditukar nama kepada isteri muda semasa suami masih hidup.

Ada juga kes dimana, suami senyap senyap telah berkahwin di Thailand dan belum memaklumkan berita tersebut (berahsia walaupun isteri pertama telah dapat hidu).

Ada juga yang telah dua kali cerai (tapi telah rujuk semula). Talian hayat anda dihujung tanduk. Saya sangat sangat recommend anda buat dekalarasi harta sepencarian. Ia bukanlah satu paksaan tapi hanya penulisan perjanjian hitam putih untuk masa depan isteri dan anak anak. 


Berminat?

Hubungi saya SEGERA untuk membuat wasiat dan deklarasi harta sepencarian secepat mungkin. Selepas dokumen ini dimuktamadkan barulah anda boleh menarik nafas lega. Jom buat secepat mungkin. Setiap masa amat berharga.

* Suami TIDAK BOLEH tarik diri dari perjanjian setelah menurunkan tandatangan.

Saya telah bantu ramai isteri pertama di luar sana. Izinkan saya bantu anda.


Whatsapp FairuzRamli 0134555888